Thursday, September 10, 2009

USA

Åhr, herligfred, jeg kan aldri få bestemt meg. I dag da jeg våknet så jeg litt rundt på hjemmesiden til Speak, speak.no. De har programmer som gjør at du kan gå på skole i USA, og de hjelper deg med alt som skal bli gjort. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å dra til Stavanger, for så å neste år dra til USA, men nå har jeg inderlig masse lyst å til USA igjen. MED EN GANG! Arg. Det er såå typisk meg. Men det er jo ikke negativt, for USA er noe jeg har hatt i hodet uansett, og satt som et mål. Det blir nok det, og når det er sagt ER DET JO DØDS SPENNENDE!. OMG hahahaha…. jeg vil jeg vil. Og det beste er at ingen vet at det skal skje ganske snart, bortsett fra familien min. Så da blir det enda mer spennende. Når det endelig nærmer seg skal jeg avsløre hva jeg skal HAHA, nei det er kanskje litt slemt? Huff, uansett er det det jeg mest sannsynligvis kommer til å gjøre nå. Og da skal bloggen min bli skrevet på engelsk hihi

[Via http://motecrash.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment